vrijdag 26 september 2014

IK HEB HEM!!!


Daarnet lag hij in de brievenbus; mijn nieuwste boekje Eline's Poppenhuis. Vers van de pers. En wat is hij mooi geworden! De kleuren sprankelen, de foto's geven licht, het was een heerlijk project om aan te werken. Maandenlang zat ik tussen de ijslollystokjes, kraaltjes, lapjes stof, borduurgarens, klei en krijtverf. Alles plakte aan elkaar van de houtlijm. M'n bureau en zelfs m'n naaimachine waren bijna niet meer terug te vinden. Pas net gister mijn werkkamer weer helemaal 'poppenhuisspul-vrij' gemaakt. Maar wat was het een prettige verslaving; het maken van alles in mijn 'grote' huis in het klein. Hopelijk wordt het ook een verslaving voor jullie. En je hoeft helemaal geen heel poppenhuis te vullen; een leuk kistje waar je een mini-kamertje in maakt is al een kunstwerkje. Letterbakken zijn ook weer helemaal terug. Vul ze met mini-accessoires. 
Binnenkort meer over dit boek. Misschien wel een filmpje... Ik ga weer even bladeren.

Te koop vanaf begin oktober 2014. Bijvoorbeeld bij Bol (Helaas nog geen omslagfoto, maar klik maar eens op inkijkexemplaar!)



12 opmerkingen:

Irene zei

Wat eeeeeeeeeeeeenig, krijg nu maar geen afkickverschijnselen Eline!!

xx Irene

Unknown zei

Wederom geweldig mooi Eline!
Daar mag je heul trots op zijn...! X

Margot zei

Gaaf! Hier ga ik mijn zus blij mee maken!

Marguerite zei

Ohhhh de kaft is al helemaal te gek!!

Juffrouw Mier zei

Wat een hippe meubeltjes. Wanneer komt het boek uit? Het zal zeker bovenaan mijn verlanglijstje voor Sinterklaas komen te staan. Als ik tenminste de verleiding kan weerstaan om het niet eerder te kopen.

Groeten van Juffrouw Mier

marmarel zei

Oh oh, ik tel de dagen af, kan bijna niet meer slapen. ;-) Ik heb afg. week al op bol.com gekeken en de datum stond er bij. Ik spaar die kistjes altijd en kleed er af en toe eentje aan.
Ik heb meer nieuwe boeken op mijn verlanglijstje, maar déze staat met stip bovenaan, héérlijk om inspiratie uit op te doen!
Groetjes, Marijke

De hobbydroom zei

Waaauw Eline! Wat is je poppenhuis boek gaaf geworden zeg! Ik ben er echt helemaal weg van..Wauw! Ik kan wel wauw wauw en nog eens wauw blijven zeggen haha. Maar echt ik meen het. Wat is dit gaaf! Ik zou je schitterende boekje dolgraag willen kopen maar ik weet nu al zeker dat ik er dan gelijk een nieuwe verslaving aan overhoud! Hihi. Ik vind het echt fantastisch! Mijn dikke complimenten!!

Liefs, Mandy

Linda Visser - van der Velden zei

Wow wat een ontzettend gaaf boek! Als ik ooit een klein meisje zou krijgen, ga ik zeker een poppenhuis voor haar maken! Natuurlijk geïnspireerd door jouw boek :)

Alina zei

ziet er geweldig uit, Eline!!!

confetti lab zei

Wauw! Leuk zo'n mini wereld!

Unknown zei

Het boekje vind ik helemaal leuk. Ik kan niet wachten totdat het in de winkel ligt. Heb al heel lang een letterbak in de vorm van een groot huis staan. Ik weet nu hoe ik het in ga richten.

marmarel zei

En ik heb 'm ook! :-) Heerlijk om door te snuffelen en inspiratie op te doen, mooi boekje! Grappig, ik had net cupcakes van fimoklei op mijn blog laten zien.
Groetjes, Marijke